Idag!

Ni får förlåta mig för dålig uppdatering men ja,bättre än såhär är jag inte.
hinner inte göra allt jag vill göra.började med specialidrott på skolan idag och kände direkt att hmm jag inte sprungit i sommar.nåväl det gick rätt bra ändå planen var kort.kom för ca 1 timme sedan hem från min andra träning den var betydligt mycket jobbigare.första träningen sedan förra hösten.ska se hur det funkar men tänker börja om.lite nervöst var det och första träningen idag gick skit enligt mig . nåväl träning på måndag och jag kan ju inte "läääängta" mer hahah :P
imorgon slutar jag kl två och då blir det att vara med älsklingen sedan så på fredag blir det mys som alla fredagar med min underbar oskar hooj på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0