Fredags mys

Tja då har man varit hemma ett bra tag och det känns SKÖN!
skolan idag har varit riktigt jobbig,att gå till kl halv 4 varje fredag är inte det jag är som allra gladast för.
men ännu en dag har jag gått igenom och det har gått rätt bra. Dock så var det inte min bästa dag någonsin,lite konstiga saker men var fan andra dagen jag drömmde marddrömmar.idag öppnade ju gina igen i en större lokal.visserligen vare jävligt skönt att det var större men då det var så många folk så kunde det gärna få vara litet för det var så jag kände det.nu är det helg och då var detta mina planer
Mata ankorna vid ankdammen med oskar
bada i badkar med tända ljus
Gå ner till älven och mysa
Matfesten
och sist med inte minst så ska vi hämta ormen
men nu så ska jag ta och krypa ner i sängen och se sagan om ringen men oskar och lillebror.
skriver mer sen puss!

Kommentarer
Postat av: Victoria

FIn blogg :)

2009-08-31 @ 20:11:18
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0