Augusti !

då vare augusti och nu är hösten påväg,fyfan..
aja det är drygt 2 och en halv vecka kvar innan skolan börjar och jag kunde inte varit mer missnöjd än vad jag redan är.
hade tänkt updatera mycket oftare än vad jag gjort men som alltid blir aldrig någonting jag tänkt av.hmm var meningen konstig :/ ? aja i fredags var jag hos oskars mormor och morfars stuga,det var faktist kul har saknat dom.konstigt men sant.
vet faktist inte vad jag ska skriva om egentligen har så lite att berätta.idag var det sista dagen jag kunde vara med oskar för han börjar jobba imorgon.känns ganska tråkigt har knappt varit med han känns det som för man är alltid tvungen att präglas av tider och nu var denna vecka med han slut.och då kommer han jobba i två veckor fram till skolan börjar.det där med skona blev ingenting av inte som det ser ut.500kr visst dom var snygga som fan och skulle säkert använda dom,nån gång.. men ändå vill ha dom men 500 kändes verkligen inte värt.aja ska lägga in bilder nu och då får bilderna tala för sig själv.se och njut!






Kommentarer
Postat av: SOFIA

hehe nu kan du vara med mig =D =D =D =D =D

2009-08-04 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0