9 augusti

har varit sol idag och tydligen den sista solen som kommer vara i en hel vecka.som jag sett på yr så är det bara regn som väntar hela denna vecka.nåväl tog vara på dagen idag och drog vidare tll boviken där oskar och oskars mormor och morfar har sin stuga och låg och solade där med oskars familj.riktigt mysigt måste jag säga men blev dock inte så brun som jag hoppades på.och efter det så kom vi hem och åt kräftor med pappa.söligt men gott blev dock lite less.känns skönt att ha ha ätit det även om det är nästa helg men då slipper man iallafall att fara dit och så äre slut.och efter maten så var jag och oskar och lekte lite med diesel sedan har vi bara myst i sängen och skrattat som fan.imorgon blir det jobb för oskar och så blir det att köpa dom där skona trotts allt,längtar som ett as! nåväl berättar mer sen här kommer bilder!





















Kommentarer
Postat av: josefin

Saknar dig fan :) hur är det annars då?

2009-08-10 @ 08:35:50
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: josefin

svar: jaa vi kan gå nån gång i veckan:)

Joodu samma här, en massa ångest, tänk 10 dar kvar. Ny klass.. hur ska det här gå? men vi fixar det iår igen.

Jo själv ligger jag och trycker så jag ska hålla mig brun, ofta du är väll jättebrun?:)

2009-08-10 @ 15:13:14
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0