25/4



Ja vars ska jag börja i den hela soppröran jag har att berätta?
kan börja med dom dåliga sakerna sen berättar jag dom bättre sen. Jo vi börjar med att berätta att min förbannade urinvägsinfektionen har kommit tillbaka...Ja ni såg vad jag skrev den är tillbaka.Kände bara att det sved då jag kissade och så sedan såg jag att jag kissade blod som vanligt.Det har dock inte blivit nå bättre sedan idag på förmiddagen så det första vi gör då oskar kommer till mig imorgon är att åka upp till akuten för att få penicillin och förhoppnings vis blir det bra då inom några få dagar.Det roliga är att jag hade det förra helgen med då jag var hos oskar  och då fick jag det med på ffredagen nu en vecka senare fick jag tillbaka det och det är fredag idag med,eller lördag om man ska vara petig eftersom kl är över 12har även fått ett rååstort skavsår på ena foten av att ha gått i högklackat igår på stan,stack hål i den och såret är förbannat djupt.inte min dag idag kanske?.aja den andra dåliga nyheten var att min lillebror kom hem idag och berättade att en hund hade dött.inte för att jag känner hunden men skit samma den hade fått nått hjärtfel och dog mitt ute på gatan.10år gammal och fick inte åka till veterinären förrän på måndag då den ska kremera.och för att gnälla allmänt mycket så vill jag bara döda mitt knä just nu.Nu till dom bra nyheterna.som ni vet köpte jag ju ett par jeansleggings i förrgår.provade dom hemma och såg att det var hål i dom.så jag beslöt mig för att ändå fråga ifall jag fick lite pengar tillbaka och jag hade förväntat mig mindre äv vad jag fick.jag trodde jag skulle få dom 30kr billigare max 50kr men hon i kassan sa att jag skulle få 30% rabatt på dom så jag fick tillbaka 89kr fan värt som fan.fick dom nästan 100kr billigare.så då blev jag riktigt glad.
den andra goda nyheten är att som ni ser så har jag beställt mina skolavslutningsskor samt skor i allmänhet så jag är riktigt jävla nöjd.och den tredje goda nyheten är att jag har världens ästa pojkvän.har haft en helt underbar dag med han idag och längtar så sjukt mycket tills imorgon då han ska sova hos mig.han stöttar mig nu till 100 eftersom att jag är sjuk.tack för världens underbaraste dag älsklingen,du är bäst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0