letar,letar och letar mer



Okej,jag är inne i en väldigt volangig fast och brunt ska det vara i sommar för min del.
eftersom att min klänning på gina blev inget kap för att dumma idiotiska jag inte beställde den då jag hade chansen så letar jag för fullt efter en ny klänning att ha till skolavslutningen.vill inte ha för fin klänning,inte för speciell klänning utan en lagomt fin klänning jag kan ha flera gånger.Gick in och kollade på blondinbellas blogg för ett tag sedan och såg hennes underbara klänning hon hade köpt,sjukt fin vill haaaaa! men eftersom hon känar sisådära 20 000 mer än jag så äre väll bara och drömma sig vidare.sedan letade jag vidare på en massa sidor och hittade denna klänning för 50kr.
vad sägs? jag tycker den var fin precis i min storlek och allt.tycker ni den var fin? Men nått av detta slag letar jag till klänningar.har ni tips så kom gärna med dom!
Kommentarer
Postat av: Olivia

den var jätte söt :) men jag hittade en på gina bara för att ge tips ;]

https://www.ginatricot.com/#/product/26339301

tror du blir jätte fin i den =)!

2009-04-29 @ 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0