Hola!

Sitter just nu som vanligt i en datasal och bara degar.
det är ändå inte länge kvar av dagen ändå komemr den kännas som en evighet!
Det blir Esteten i två timmar > reco träning i 40 min > vara med älsklingen en stund >tråka dagen ut!
så ser min kväll ut iallafall.och så är det ju såklart en dålig dag idag med en massa gnäll om vars jag ahr ont.Nåväl jag vill bara hem just nu och mysa med älsklingen,saknar han och hans kramar oerhört mycket.Snart är det ju lov som sagt och då blir det brodern i båtfort i 4 dagar.Udra hur jag kommer klara mig utan oskar.inga sms inget prat om kvällarna inga kramar och inga godnattpussar eller äns få höra hans röst en liten gnutta,kommer sakna han så.Men nu ska jag göra annat skriver mer då jag komemr hem.vi ses puss!



trodde det skulle bli sommar men efter många om och men fick jag inse att sommaren är lååååångt bort!
dock så får man nöja sig med en jävla massa snö,vintern hata hata hata hata!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0