då har man gjort det IGEN!

precis,är sjuk ännu en gång...
inte nog med att jag är förbannat frkyld och är tät i näsan konstans mycket knappt känner någon smak alls.
Det började med att jag vaknade kl halv 7 imorse,fan gräääsligt det är lov och vaknade då.SOmnade kl halv 4 och vaknade halv 7 klarvaken.låg och drog mig fram tills kl var halv 8 då jag bestämmde mig för att kliva upp eftersom det inte var någon idee jag skulle ändå inte kunna somna om.kl 9 duchade jag och gjorde mig klar eftersom jag skulle till oskar och igår frågade mamma och pappa om jag ville sova hos han fram till på söndag som jag såklart vill.Nåväl kom till oskar 10 över 10 och var ganska s¨trött så jag somnade hyffsat fort. då vi efter flera timmar vaknade jag och skulle gå på toa hos oskar upptäkte jag faan vad ont det gör då jag kissar.yttligare några timmar senare gjorde det bara ondare och ondare fick ont i magen och mådde allmänt dåligt.gick och kissade konstant ofta och efter att jag hade kissat 3 gånger på ty 2 timmar så märkte jag att jag kissade blod.Jo jag har urinvägsinfektion.....JÄVLA SATAN!!!
kan inte påstå att det är speciellt skönt och det är första gången jag har det.SÅ nu går man på toa varannan minut och kissar blod,så vad ska man säga.Tack nisse för förkyldningen och vem fan ska man tacka för urinvägsinfektionen?
nåväl hoppas det går över fort fom fan för jag håller på dö inne på toa det gör så jävla ont!!!!.
värkligen negginlägg men skit samma det får ni tåla! nu ska jag på toa igen tjiiiing !!!

Kommentarer
Postat av: €mma

DRICK MYCKET !! det hjälper mot urinvägsinfektionen! typ drick citron med det hjälper typ också säger mamma! krya på dig <3

2009-04-18 @ 16:30:05
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0