3/4

Hejsan svejsan!

sitter just nu vid en dator på skolan och gör lite skolarbete om barnsrättigheter,ganska intressant.

Skolan slutar om bara några timmar förbannat sköönt,och vad blir det då? jo HELG!

datorn kanske börjar fungera då jag kommer hem om jag har riktigt tur så klarar oskar av att få tillbaka internet vilket jag hoppas på! nåväl ikväll blir det att myspysa framför tv:n med popcorn och mina älskade chips med älsklingen och se Talang 2009 och berg flyttar in,haha vet precis vad vi ska se :)

och eftersom man är så rastlös om kvällarna då man inte har nått internet så har man ju börjat roat sig med sitt kära gimp,och äääntligen har jag börjat fatta mig på detta program.igår satt jag och fixade en bild på jag och oskar,även om man inte märker så stora skillnader så är det detaljerna som räknas och dom små detaljerna ser man.jag blev rätt nöjd med bilden trotts allt. Nåväl i helgen blir det att vara hos oskar, det blir stan och annat smått och gott :) . men skriver mer imorgon då jag är hos oskar. Puss puss.

 

JAG ÄLSKAR DIG/ DIN OSKAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0