26/4



Helgen har väll varit bra,men dock slut nu.
det blev att fara upp till akuten i lördags och där med hämta ut piller.allt börjar bli bättre nu men dock så vet jag inte vad som kommer hända sedan.kommer nog ändå vara med på specielidrotten imorgon iallafall.
Har sovit med älsklingen i helgen.han sov hos mig och det var supermysigt dock så hann vi inte med allt vi tänkte hinna med.vi for tills hans gammelmormor igår och var där ett tag med min vovve.riktigt kul faktist och jag vet att hon vart det med.inte nog med det det har varit underbart väder och för första gången åt jag en glass,dock ingen mjukglass vetefan varför men ändå.vi for på hemmakväll och hyrde film där jag också träffade benne i min klass. klockan blev sent och jag somnade under filmen så jag och oskar låg och mös en hel del innan vi gick och la oss och sov.idag har vi varit hos mig håller på klippa va ett par byxor som sedan ska bli shorts,än så länge går det riktigt bra men får se i slutändan.sen har vi varit hos han ett tag och är nu hemma.saknar oskar extremt mycket faktist men vi ses ju imorgon och jag längtar!
imorgon är det ju måndag såklart och 2timmar estet väntar,ty
Kommentarer
Postat av: Din oskar! <3

Saknar dig med jätte mycket!<3

2009-04-27 @ 00:00:58
Postat av: Sara

Hej Gumman :) Borde vara med varann nån dag snart :) hör av dig när du kan , puss

2009-04-27 @ 17:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0