Torsdag,

Hejsan hoppsan bloggen!

nu känner jag att jag får ett ryck och bara vill skriva skriva skriva.
är bara på så bra humör just nu,även fast min dag har varit en riktigt dålig dag.

Dagen började med att jag steg upp,första dagen jag ska fixa allt själv med att fixa frukost till lillebror,se till så han blir klar så han kan fara till skolan,bli klar själv och hinna äta,gå ut och rasta hunden innan jag lämnar bort han för dagen och sedan pallra mig till skolan i tid. det gick faktist jättebra,det roliga var att jag steg upp halv 7 för att jag skulle slippa stressa men snosade i 10 minuter sedan hörde jag lillebror nedanför trappan "YAOSKA! är du vaken?" haha det var lite roligt att höra det eftersom den frasen tar alltid pappa då han tycker att jag borde väckas om dagen. känns lite tomt utan han,jag har ju ingen längre hemma och speciellt då man går ut och går med min feta lilla hund märker ju jag då han vänder sig om mot garaget där pappa har sin bil men då finns inte pappa där,då börjar jag sakna han jättemycket.
nåväl jag fick mig iväg till skolan iallafall och jag kom inte försent,till min största förvåning.
utöver det har det varit en strålande fin dag med sol,oskar hade hål idag så han kom och hälsade på mig på min skola.hann dock inte vara med han så länge eftersom jag börja strax efter att han kom men det gjorde inte så mycket.

men det som gjorde mig på bra humör idag var då jag gick ut och gick min middagspromenad med diesel. sedan pappa for har diesel varit ganska så depp men idag såg jag han glad och det gjorde mig verkligne glad.sen var det så fint väder man känner att hösten är påväg eller den är här. för 2-3 veckor sen var det sommar och nu hucksflucks är den borta. jag hoppas verkligen det blir så här fint soligt varmt väder som det var idag.det piggade upp min tillvara lite extra! =)
 
Kommentarer
Postat av: Bindan

Lät som en härlig dag! :) puss på dej gumman<3

2008-09-09 @ 19:22:06
URL: http://lindanordmark92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0