Torsdag 18/9

Hejsan Bloggen !

Det är nog fler än bara jag som sitter nu och skriver på min kära blogg.
det är nämligen såhära att vi har datakunskap nu och ja,jag kan väll inte påstå att det är speciellt kul..
vi gör inte så mycket letar olika sager på google,vilket man är inne på nästan dagligen men men.
så jag tror jag tar och skriver några spalter istället !

Ikväll ska jag nog inte göra så mycket.min kära kille kom till min skola eftersom han ska till tandläkaren och då svängde han förbi här i några timmar. det blir så att jag ska vara med han ikväll igen,och förhoppningsvis jossan med!
då jag slutar skolan måste jag förbi stan ett tvärt för att lämna tillbaka min lillebrors brallor som var för små och sen ska jag köpa en ny mascara. visst den kanske inte är den bästa men den duger för mig,den är billig och tillräckligt bra jag älskar den iallafall,och tycker om den.  
jossan gav mig även ett tips om en ny mascara hon hade köpt för ett tag sedan.hon sa att den inte smular som vissa mascaror brukar göra då dem blir torra.svårt att förklara men jag tror ni fattar =)
iallafall den heter lumene bluberry  tror att jag skra prova den sen då min älskade mascara tar slut.
nae nu ska jag ta och börja avrunda min lilla spalt,men jag skriver mer ikväll ifall jag får tid hos oskar.
PUSS PUSS ! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0