Tisdag 23/9

Hej Hej bloggen !

ojoj jag har inte skrivit på hela helgen och inte igår jag fick nästan panik.
äntligen börjar jag tycka det är kul att skiva på bloggen och nu vill jag alltid skriva om nått =)

nåväl.det är en helt underbar dag idag !
jag vet inte riktigt hur  varmt det är men ca 16 måste det då iallafall vara,eller det sa då iallafall oskar då han ringde mig.
helt stålande jag blir så fruktansvärt glad då det är sol,speciellt nu i höstkylan så kommer det en dag inte som alla andra och gör en lite extra glad.idag har jag inte gjort så mycket,varit på skolan som vanligt.vi fick sluta extra tidigt idag eftersom vi bara skulle på någon intervju på ett dagis.ursch jag älskar verkligen småbarn dom är så söta.
jaah sen har jag bara suttit här och så,kollade faktist på några videos på youtube. de har faktist sagt länge nu i skvallertidningar att rihanna och chris brown är tillsammansså hittade jag några riktigt söta bilder på dom jag ska ta och lägga in. dagens sötnosar =)    

förövrigt så kan jag äntligen lägga in bilder på datorn från min mobil som jag inte kunnat tidigare. så på näsyta inlägg jag kommer göra om bara några minuter.jag är så glad just nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0