tid över ,

HUR

svarar du i telefonen: Hallå eller yaoska
gör du när du är kär i fel person: finns inte så mycket att göra,man rår inte för att man blir kär...
tycker du om gul-bil-leken: jag har aldrig kört den
mycket pengar har du i plånboken just nu: 20 kr men har på kortet..
mycket är klockan: 14.44
många kontakter har du på msn: svarar på frågan sen..
spenderar du en regnig dag bäst: mysa med min oskar och fara på maxi och köpa sötsaker

VEM

 pratar du med på msn just nu?
ingen just nu.
Ringde dig senast? älsklingen
pussade dig senast? älsklingen
hade du sex med senast? tror ni kan lista ut det själva ?
vill du kasta en sten i huvudet på? hmm,bra fråga
saknar du mest just nu? sötsaker =(
är din bästa vän av samma kön? min jossankossan ! ♥
är din bästa vän av motsatta kön? hmm,svårt men jag måste nog säga oskar han är en underbar pojkvän men även min bästa kompis.kan säga allt till han och prata med han om allt och han förstår och finns där för mig!
ditt 10:e sms ifrån? älsklingen
ska du träffa imorgon? hmm,alla på skolan sen oskar
umgicks du med senast? jossan om det räknas med skolan ?
sov du med senast? älsklingen
festade du med senast? jessica och sandra

JA- OCH NEJ FRÅGOR

cyklat utan händerna: ja
gråtit en hel natt: ja
druckit så du spytt: nej
åkt vattenskidor: nej
vägrar åkt rullstol: njaaae,,
 gjort en bakåtkullerbytta: ja
köpt lösgodis för över 50 kr: nej
velat vara ett djur: ja
tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: haha nae inte direkt
tyckt harry potter är bra: njaae,,


VEM

vem är i rummet med dig? ingen just nu
vem fick du senast sms av? älsklingen
vem tänker du på nu? älsklingen
pratade du senast i telefon med? älsklingen
vems hus var du senast i? älsklingen igår
sa du senast "jag älskar dig" till? min oskar
vem önskar du var med dig nu? min underbara pappa..
vem är din favoritsläkting? hmm,alla är bra finns ingen jag väljer..
vem i din skola går dig mest på nerverna? nämner inga namn

 VAR

var går du i skolan? balder.
var är din telefon? på skrivbordet
var är din mamma? hemma snart
var sover du? ihemma i min säng
var handlar du mest? HM eller Gina
var fick du tag i tröjan du har på dig? HM
vart åkte du senast bil? hmm?
var i ditt rum är du? är inte där just nu..

VAD

vad åt du senast? lite fil
vad drack du senast?  vatten
vad är det för färg på dina byxor? svarta mjukisar
var är den närmaste saken som är blå? datorn ?
vad gillar du mest med skolan? mina vänner !
vad har du på fötterna? en par svarta tygskor med stjärnor på
vad är din favoritfärg? oj har en massa men : svart,vit,grå,brun och röd
vilken film såg du senast? hmm minns inte men get smart på bio ?
vad hör du just nu? folk pratar ..

HAR DU NÅGONSIN


hånglat i mer än 3 minuter? säkert ?
sovit i en annan säng? japp
hånglat på en bio? japp
hånglat i skogen? nepp
tyckt att din kusin är het? nepp
sovit naken? njaae, inte direkt
kört över hastighetsgränsen? nepp
målat om ditt rum? nepp
dansat framför en spegel? säkert?
fått hicka? japp,fast det var ett bra tag sedan nu
dumpat någon? beror på vilken synvinkel man ser det på..
stulit pengar från en kompis? nepp
hoppat i en bil med folk du just träffat? nepp
 varit i slagsmål? nepp,men en massa bråk !
 smugit ur ditt hus? njaae
haft känslor för någon som inte känt detsamma? säkert ?
sug hånglat med en främling?  nepp
älskar eller saknar någon nu? ooja, min oskar !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0