onsdag,

Hejsan bloggen !

nu sitter jag här hos min älskling och tänker skriva några rader.
jag hade nämligen sovmorgon imorse för att jag orkade inte gå på specialidrotten eller på nått hälso grejs på skolan så jag tog sovmorgon till kvart över ett. efter det hade jag bara två lektioner matte och svenska. sen slutade jag och nu hippsflipps suitter jag här hos älsklingen. vi har inte gjort så mycket idag men eftersom att jag ett monster ska vi nu snart gå och köpa kladdkaka på maxi. sen får vi se vad som händer måste väll träna lite till ett prov jag har på fredag och så,tyvärr är jag alltid ute i senaste tid men det gör inte så mycket enligt mig.hahah.
nae nu ska jag ta och vara lite social med oskar Puss skriver mer imorgon !♥ =)


JAG ÄLSKAR YAOSKA! <3/ oskar 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0