nu och föralltid,

jag har igentligen inte så mycket att skriva och berätta om men jag sak iallafall ta och säga att.
om en vecka firar jag och oskar 2 månader tillsammans och om 3 veckor fyller han år,herregud vad tiden går!
hmm jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till han för han vill ha nått sött av mig,han vill inte ha pengar för det är för opersonligt så vad det blir vet jag inte riktigt men nått ska jag väll kunna hitta på. och två månader efter han fyllt år så är det ju såklart min tur att bli 16. just före jag ska fylla 16 så kommer pappa hem och det känns bra för jag vill att han ska vara med mig och inte vara borta det skulle kännas så tomt utan han.. Men mest längtar jag tills jag får se min älskling imorgon. man kan verkligen inte bli less någon man älskar,fast jag varit med oskar en hel dag och det börjar bli kväll så jag ska hem och han kör hem mig kan det ta mindre än 5 minuter och han/jag skickar ett sms till varandra och säger att vi saknar varandra. jag älskar pojken mer än allt annat på denna  jord,han är min dag och den som kan uppmuntra mig varje gång jag är ledsen. jag är så glad att jag har din oskar ! kan inte tänka mig ett liv nu,utan dig. det skulle bli så tomt om du inte fick mig och skratta för ingenting. nåväl detta inlägg ska inte vara nått kärleksbrev eller så.men för att göra detta lite kortare så skriver jag väll såhära. Jag älskar dig av hela mitt hjärta,vill aldrig förlora dig ! <3



14/7-08
det bästa som någonsin hänt mig ! ♥


 


 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är söta tsm =)

2008-09-02 @ 21:05:55
Postat av: Anonym

Ni är söta tsm =)

2008-09-02 @ 21:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0