Fix och trix,

Hej hej ännu ett inlägg för idag,har lite smått ointressanta saker att berätta men jag skriver dom ändå bvara för att.
jag har ju lovat mig själv att försöka bli bättre på att skriva på bloggen så nu passar jag på =)


klockan börjar bli ganska så mycket så jag är ganska sent ute,men jag måste få prova locka mitt hår iallafall.
och jaa jag måste få göra det nu ikväll. då jag pratade med oskar för ett tag sedan i telefonen stod jag framför spegeln och kammade håret. måste säga att mitt hår har växt ganska mycket den senaste tiden men ändå vill jag ha längre hår!
har funderat på det länge men har aldrig blivit av och nu börjar jag faktist sakna långt hår som jag hade en gång i tiden så. hår väx väx väx fort som bara deen vill ha långt vackert fint hår.

sen måste jag ta och berömma min plattång jag köpte för ett tag sedan.
den funkar super duper bra.visst den var billig och så köpt på åhlens för bara 400 kr men den är bra iallafall.
så ett tips köp en sån med ifall ni vill ha en bra plattång för lite pengar.

så en sista sak.
nu då jag väl sitter hära så gjorde jag lite småfynd på stan.köpte en randig tröja,ett svart linne,en ögonfransborste,en mascara och två par trosor. visst blev det lite dyrare än vad jag tänkt mig att det skulle bli men det var värt det.
kollade efter lite ögonskuggor med.vill börja ha lite ögonskugga inte allt för svag men inte allt för stark heller. tex då man är på skolan eller så vill jag bara se någorlunda naturlig ut. så vad tror ni jag gjorde,de man inte hittar på affärerna hittar man på google. gick in dit och kolla och jag hittade faktist hyffsat fin ögonskuggs läggning.eller hur man nu ska förklara det. så jag tror jag ska ta och prova det med någon dag och se om det blir bra. nu ska jag nog ta och börja locka mitt hår och lägga mig fundera på vad man kan köpa för något till en pojkväns födelsedag ! nattinatti fortsätter skriver imorgon =)

Kommentarer
Postat av: sofia

lägg ut en bildpå dig i lockigt hår, har adlrig sett dig i det (A) =D haha

2008-09-12 @ 08:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0