En varm kopp te,

Hejsan!

Detta blir nog mitt tredje inlägg för idag,och det lär förmodligen komma mer.
Imogron har jag redovisning om 2åringar och ska berätta om dom,innan apun börjar.
Vi har väll inte ansträngt oss så mycket precis på våran redovisning men i slutet av dagen idag så kom vi på en massa ideèr. Så jag satt och läste några barn böcker för mig själv som jag ska läsa högt imorgon för klassen. Hittade min favorit bok som liten längtst ner i lådan. När lillasyster kanin blev jagad av en räv och nalle phu. Det var faktist riktigt mysigt att ligga i min lillebrors säng och läsa en massa småbarns böcker. Då jag låg där låg jag och tänkte på, tänk om sisådära 10 år då jag är mamma och ligger i sängen med min lilla pojke/flicka och läser barnböcker. så underbart mysigt. Tänk vad kul man kan ha då man gräver i gammla minnen. hittade även min gammla "nalle" (hund) som jag älskade då jag var liten som låg i min lillebrors låda. mys pys på småbarns livet ! 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0