31/10

Hej alla bloggare !

Hej på er.
Detta är faktist sista dagen på vårat Oktober,vilket många förknippar med Halloween.
Det var inte så länge sedan jag skrev egentligen men för mig känns det som årtal.
Så nu berättar jag om vad som hänt inte vad som händer. och det måste jag fortsätta göra för att komma ikapp det jag missat. Sovde hos min älskling från iförrgår tills igår och det var jättemysigt. Konstigt nog kändes det som att vi inte gjorde så mycket för direkt jag kom till han låg han och sov så blev jag så trött att jag la mig tätt intill han och somnade efter ett tag jag med. så vi sov allså från 1 till kl 4 sen låg vi och myste till klockan 5 d vi gick upp. Vi beslöt oss att rensa hans akvarium för att jag klagat på det så länge. Vid stunden jag gjorde det ångrade jag mig faktist ganska så hårt att jag sa att jag kunde hjälpa han men men. Det tog oss 1 och en halv timme att ränsa hela hans akvarium. Så vi var ganska så hungriga efter det och tog oss en sväng till maxi där vi köpte mat. Gissa vad det blev ? grillad kyckling med pommes och sallad och till efterätt blev det kladdkaka med vaniljglass. muuuuumssss ! Det var jätte jätte mysig att äta i vintermörkret som vi har nu så vi tände några ljus och bara njöt av maten..
Så igår blev det ju en annan dag för oss och saken var inte bättre där heller vi vaknade kl 1 och låg och snosa till 3 då vi åt frukost. Sen var det bara hoppa in i duschen och lägga oss och se en film sen. Filmen fick dock vänta för vi fastnade vid datorn där vi kollade på en massa katter vi ville ha och tro mig ni skulle också vela ha dom ifall ni såg dom!
ska ta och avrunda detta inlägg och lägga upp några bilder på våran lilla middag tillsammans.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0