29/10

Hej Hopp!

vad gör jag vaken nu egentligen ?
det har jag faktist ingen aning om själv men uppe är jag iallafall.
Eftersom att jag är en dag sen med att skriva ska jag ta och berätta om vad som hände igår.
Som sagt jag var ju inte med vännerna. Då jag skulle fara in till stan var det ju så klart för isit på vägen att jag fick ta bussen till stan så vännerna fick dock vänta på mig några minuter. Då jag äntligen kom fram så småpratade vi lite gran sen beräöttade sandra att amanda också skulle följa med på bio. Visst visst det gick så bra så men haha. Lill gumman var lite för seg så vi fick vänta på henne i lite mindre än en timme. Sandra sa gång på gång vi kör på sista minuten och sista minuten vare minsan. 5 minuter före bion skulle börja så kom hon,så det blev inge fika för oss. Hade ju faktist trott att vi skulle se film vid 9 tiden så vi inte skulle stressa medans vi fikade men tjejerna hade andra planer de skulle hem och se ett tvprogram som börja 9 så det blev att se film halv 7 men det gick prima. Vi såg step brothers. och det dära med sista minuten gick perfekt vi var nästan dom ända som satt där. Men om jag skulle ge filmen nått mellan 1 och 5 skulle jag nog ge den 3.5. Då filmen var slut så gick sandra och köpte en varm kopp oboy sedan tog vi en promenad hem. Kvällen måste jag säga var ganska så lyckad den var rolig och så.

väl hemma så hade våran älskade skolkatalog kommit. så jag kollade i den några minuter och vad tror ni inter jag hittade ? jag bläddrade och bläddrade och då jag kom fram till våran klass så var såklart just våran klass helt utsuddad och jättedålig bild. så alla ser ut som utsuddade troll. Kunde det bli så mycket bättre varför just våran klass? aja skit samma vi har vanliga kort och det vart faktist jättefint så jag får väll nöja mig med att se den.

Tyvärr har jag inte min usbkabel inkopplad just nu så jag kan inte föra över bilderna jag tog sen bion.
så ni får nöja er med en massa bibeltext istället. men såsnart jag fått i min kabel så kommer bilderna.
men nu ska jag nog ta och pallra mig till kos. Natti natti hoppas ni sover gott ! =) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0