28/10

Hej Hej !

Nu är det bestämt!
Ikväll ska jag gå ut och fika med mina kära flickor sedan ska vi gå på bio.
Vad det blir har jag ingen aning om men det blir väll en liten överaskning så vi fårt se,kom med några tips om ni kan ?
Sitter just nu hos älsklingen och bara myser eftersom att jag ville vara med han ett tag före jag ska vara med vännerna.
Så vid 4-5 tiden kör han mig till stan där jag möter upp sandra,sofia och johanna. Måste säga att dagen kan nog inte bli så mycket bättre. Först myspys med älsklingen sedan tjejkväll med vännerna. Längtar riktigt mycket faktist.
Men nu ska jag fårtsätta gulligulla med älsklingen. Skriver imorgon hur våran överaskningsfilm var och vad vi gjorde. Ha en bra kväll och hoppas eran blir lika lyckad som min kommer bli. Puss Puss ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0