25/10

Hej Hej alla blogg läsare !

Sitter här och skriver ett nytt inlägg för idag.
Har hittat en massa nya saker jag skulle vela ha.
är det inte det ena är det de andra. Dock har jag inte pengar men ska skriva en hel önskelista till mina föräldrar jag önskar mig då jag fyller år vilket är om ca en månad och såhära lyder den.

- en ny parfym (Escada Magnetism)
- Fler skor.
- En ny kamera
- En massa kläder.
- En ny damsugare.
- Och en resa.
- Sist men inte minst pengar.

Det var bara några av sakerna jag önskar mig.Men det är ju klart jag hittar alltid nya saker hela tiden så jag hinner säker önska mig mer ! men nu ska jag gå och vila med älsklingen vi har nämligen bakat kladdkaka. den blev faktist riktigt god så nu ska vi lägga oss och gäsa i sängen och se på stjärnor på is ! =) PUSS !
Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha och du ska klaga på mimmi om en dammsugare ;) haha :P

2008-10-26 @ 09:00:41
URL: http://sofiavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0