24/10

Hej Hej !

Har varit en stressig dag idag.men den har haft sina roliga stunder måste jag säga.
för er som läste min blogg igår och såg att jag hade redovisning,berättar jag för er att den gick jättebra.
Vi hade FN dag idag,vad man menar med det vet jag inte riktigt men vi skulle då ner till stan isallafall.
Gick mer och kollade på affärerna än att göra det vi skulle.men nåväl det gjorde inte så mycket.
Så då jag väl slutade gick jag en stund på stan och gissa vilka jag såg ?
joo Sandra,Sofia och Johanna. Det är alltid lika kul att se dom på stan. Man blir så glad för de blir lika glada att se en tillbaka. Vi ska hitta på nått nu på lovet,till veckan får jag hoppas. Jag sandra,Sofia och förhoppningsvis Johanna.
Men så ska jag och sofia på bio tillsammans. Vi vet inte riktigt vad vi ska se men det får vi väll se,längtar iallafall.
Var länge sedan vi var med varandra.så det blir nog en rolig veckan med bara mys och pys med min älskade pojkvän och lite smått och gott med vännerna ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0