22/10

Hej Hej På Er ! =)

sitter just nu här framför datorn och väntar på att pappa ska köra mig till stan så jag kan träffa min kära oskar.
idag hade jag bara två lektioner först specialidrott och sedan matten sen slutade jag.
ska på träningen idag kl 9 känner mig inte så pepp eftersom jag tror jag har problem med knäna för jag har ont nästan vaje kväll i dom. men nog om deta. Kollade på en blogg för några dagar och såg en bild om hur ens barn skulle se ut ifall man fick ett nu. Testade på jag och oskar och haha måste säga att det blev väll hyffsat sött iallafall även om det inte är så likt oss. men ska iallafall  lägg in en bild på vårat kära lilla barn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0