2/10

Oj oj oj !
nu var det verkligen länge sedan jag skrev..
tyvärr så har jag den senaste veckan varit väldigt dålig på att uppdatera min blogg men det beror ganska mycket på att jag varit med pojkvännen. eftersom att jag nu snart,så tidigt som imorgon åker iväg till luleå och stannar där hela helgen så har jag försökt spendera den tiden jag har hemma med oskar. så nu vet ni,ifall jag inte uppdaterar är jag med han.

nåväl.vad har hänt denna vecka egentligen?
joo i måndags så började ju veckan och den var som vanligt gå till skolan och sedan älsklingen.
tisdag spenderade jag min tid också med oskar och då fyllde nämligen han år.
16 hela år blev han.inte så stort med en början på något gammlare iallafall,haha.
de firade vi med att först äta hemma hos mig,gå en mysig promenad med vovven och sedan hem till han där vi la oss och vila i hans säng. några minuter senare kom hans vänner som hade köpt kladdkaka som vi åt tillsammans med hans mamma som just vid stunden bara var hemma. men efter ytligare några minuter så kom även hans pappa som fick turen att smaka en liten,mycket liten bit av kladdkakan. så igår.det var min sista dag med älsklingen nu innan jag far,snyft snyft. men vi ses ju snart igen. även om det känns som hundra år dit så kommer vi ju ha saknat varandra ganska mycket och då blir det ju roligare att åter igen träffas. ska iallafall ta och lägga upp lite bilder jag tagit de här dagarna ni ska få se =)

       

okej,blev mer bilder än vad jag trodde jag skulle lägga in men men det får ni leva med =)
och från det ena till det andra,grattis än en gång älsklingen för dina 16 år ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0