11/10

Hej Hej !

har inte så mycket och berätta som vanligt eftersom att det är helg just nu.
har tillbringat hela helgen åt att vara med osakr och så även idag fast helgen har just börjat men men.
eftersom att jag inte har så mycket att berätta ska jag väll ta och berätta om våran lilla otur på våran gata.
Vaknade sisådära kl 11 av att oskar ringde och väckte mig och sa att han var vaken och frågade ifall han skulle komma.
dock så var jag ganska så trött tror inte jag riktigt själv visste vad jag sa så desperat efter sömn sa jag bara ring 20 i 12 vilket han gjorde. direkt vi la på tänkte jag "nu måste jag skynda mig eftersom jag är så seg". så jag gick in i badrummet för att tvätt av ansiktet innan jag skulle gå ner och äta. och joo vad tror ni inte hade hänt ? vattnet var borta!
de skulle reparera några rör och hade väll förmodligen tagit fel rör eller så läckte det någonstans.
så vi har int ehaft något vatten från kl 9 enligt mamma till kl 4. jag trodde jag skulle dö. jag var så irriterad och ville verkligen ha tillbaka  vattnet. nu förstår jag hur viktigt det är med vatten och speciellt rent vatten.vi har nästan inte kunnat göra någonting hemma idag eftersom att vi inte haft något vatten. men kl 4 kom det tillbaka iallafall fast rent kan jag inte påstå att det var.det var helt brun grått och äckligt. fy tusan vilkien dag säger jag bara.men nu är jag bara allmänt lycklig att vi fått tillbaka vårat vatten.så ikväll då jag kommer hem lär det ju vara rent och gott igen !
men nu ska jag kila iväg och se kung fu panda med älsklingen, puss puss ! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0