10/10

Hej Hej !

nu sitter jag hära hos oskar och ska skriva några rader.
har inte gjort så mycket idag förutom att vara på skolan och varit med älsklingen och gått en sväng med vovven.
har ganska så ont i fötterna måste jag säga för min hund är så omständig och vi var ute och gick nästan en timme med han.

från det ena till det andra.så måste jag ju berätta om något jag verkligen lääängtar till.
den måndag den 20nde om 2 veckor YEEEES på 3an börjar mitt älskade Prison Break! =D
sen en annan sak kollade igenom bilder tidigare idag på mn förra klass sen högstadiet.
jag måste säga jag saknar min gammla klass sååå fruktansvärt mycket vill verkligen tillbaka till dom.
det var så mycket roligare med dom och där kunde alla vara med alla och vi hade så roligt tillsammans.
känn er speciella,vill verkligen ha en återträff för jag saknar er så mycket ! ♥


nae nu får det vara nog. ska gå och vara lite social med älsklingen som väntar på mig.
skriver mer imorgon puss puss ha det bra ! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0