Jag ser det snöar.

Hej Hej !

Nu börjar kvällen närma sig,tyvärr önskade att den var längre.
Var med älsklingen hela kvällen vilket var ganska skönt.Men nu för ett tag sedan for han hem för att träna på läxor.
Men har ringer ändå snart eftersom vi brukar alltid se PB ( Prison Break) tillsammans.
Nåväl imorse då jag vaknade så var det ju som sagt storm. att det är vinter uppskattar jag inte speciellt mycket eftersom jag HATAR vintern. Jag låter konstigt de flesta gilalr ju faktist vintern.men jag hatar verkligen vintern det är kallt och blött och blåst och är det inte det är det slaskigt och regn. Men julen är ju påväg snart och med lite inspiration av mamma som är väldigt tidigt ute med att sätta upp julsaker och oskars pappa som inte var så sen heller så fick jag en enorm julkänsla i mig och var tvungen och sätta upp den igår kväll och lite tomtar och så idag efter APU:N.
Jag vet att jag är tidig,lite för tidig men låt gå bara mysigare då,Granen togs ju faktist inte ner förrän nån gång i mars-april iår. och hade det inte varit för dianas hjälp hade den nog förmodligen stått kvar fram till nu.
Nåväl läste mina vänners bloggar.Jag som klagar på att jag har jobbiga dagar men dom börjar ju kl halv 7 eller 6 någon gång. Själv ska jag nog inte klaga allt för mycket veckan ser ut såhära för mig.

- må. 7,30-13.00
- Tis 8.00-16.00
- Ons 8.00-15.00
- Tors 8.00-16.30
- Fre 8.00-15.00

Och det tidigaste jag börjar är kl 7 senaste jag slutar 5 och det tidigaste jag slutar är 1.
Men då har jag nog lite eller mycket längre än dom på att gå/cykla. nåväl bäst att jag lägger mig nu innan jag ska upp imorgon.Det kommer bli en HÅRD dag. Hoppas ni har det bra,Natti natti ! (=

Vill bara säga till min älskling!
Jag har verkligen insett hur mycket du betyder för mig idag.
Jag kan verkligen inte leva utan dig,vill inte leva utan dig.JAG ÄLSKAR DIG! ♥
Vill dela mitt liv med dig,hela min framtid med dig. Bara dig ingen annan,Bara dig MIN OSKAR!!♥

 
Kommentarer
Postat av: Din Oskar<3!

JAG ÄLSKAR DIG MED OCH JAG ÄR BARA DIN! DU är allt puss mi amor. te amo!

2008-11-24 @ 22:16:51
Postat av: Joss

Nä visst ska man inte klaga på skolan då man får åtmonstonde börja halv 9 och nu typ halv 7....

2008-11-25 @ 20:22:10
URL: http://joosseefinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0