Grattis YAOSKA! =D

Nu är snart min sköna dag slut,tyvärr !!
Har haft en helt underbar dag idag måste jag säga.
Gjorde mig först iårdning innan oskar skulle komma sen låg vi och mös och jag fick öppna presenterna.
Blev jätteglad av mina presenter. En blev jag helt förvånad av att jag fick eftersom jag knappt sagt vad jag önskat mig.
Men han lyckades extremt glad och det är tanken som räknas.
Efter det for vi ut och åt.Jag åt det gammla vanliga friterad kyckling i söt/sur sås medans oskar åt nått annat..
Sen for vi hem till mig där pappa gjort tårta som vi satt och åt och några skratt blev det ju med.
Mamma överaskade mig helt och gav mig en present.en parfym och jag som önskat mig en.Kanske inte de jag önskade mig men ojojoj så bra hon lyckades.Blev så glad att hon ens gett mig nått och en parfym var toppen det piggnade upp min dag lite extra.Men nu ska jag lägga mig i sängen kolla på mamma mia och prata med älskingen.Sen bara fortsätta njuta av mig dag! Tack till alla er som grattat mig,ni är allt söta ni så ta åt er ! =) <3
nu får jag vänta tills nästa år då jag fyller år igen,längtar redan! Puss Puss ! ♥

    Oskars presenter + en marilyn monroe tavla.

    
Andra bilder

    + pengar
Mamma och pappas presenter.(parfymen ååh den luktade gudomligt =)


TACK TACK PÅ MIN FÖDELSEDAG !!! =) <3
Kommentarer
Postat av: SandraochAmanda

Grattis och vilka fina presenter :D Hoppas din dag var bra, vi får hitta på något snart! Älskar dej <3

2008-11-27 @ 22:08:10
URL: http://sandraochamanda.blogg.se/
Postat av: sofia

gullisar:)

2008-11-28 @ 09:09:02
Postat av: Lina

asså jag blir så glad av att se bilder på er ni är så lyckliga och fina tillsammans =)

2008-11-28 @ 16:16:27
URL: http://lhoglund.blogg.se/
Postat av: emmy

grattis i efterskott (A) :D

2008-11-29 @ 13:42:45
URL: http://egrehn.blogg.se/
Postat av: Agnes

Grattis:)...lite sent men ändå:P

2008-11-29 @ 17:22:58
Postat av: MADBULLEN

MEN Äre inte madbullen

2008-12-05 @ 15:36:17
Postat av: MADBULLEN

MEN Äre inte madbullen

2008-12-05 @ 15:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0