Dagens,lite tråkigt.

Namn: Emelie Danielsson

När fyller han/hon år?: 24 januari 94

Vart träffade du han/hon?: På skolan på dne tiden jag gick på sörböle

Hur är han/hon som person?: snäll,och älskar att det händer saker runt om henne

Tycker du om honom/henne?: klart jag gör !

Beskriv honom/henne med tre ord: Livfull,omtänksam och mogen för sin ålder


Namn: Isak Eriksson

Är ni bra vänner?: Sisådära,rätt så bra faktist

Kan du lita på han/hon?: ja det kan jag

Har du kysst han/hon?: haha nejnej

Hur länge har ni kännt varandra?: hmm,nått år ?

Beskriv honom/henne med tre ord: lätt att prata med,busig och rolig


Namn: Joel Eriksson

Hur länge har ni känt varandra?: Sen 8an?

Har du kysst honom/henne?: Japp många gånger..

Kan du berätta hemligheter för personen?: Kunde,men inte längre (=


Namn: Sara Lundin

Är ni släkt?: Nae hoppas jag då inte =P

Hur är han/hon till sättet?: omtänksam,försiktig och en väldigt väldigt bra vän !

Känner du honom/henne bra?: jajjemensan,jättebra


Namn: Rasmus Lindgren

Hur gammal?: 16år

Bor?: hmm bra fråga,minns inte men på moröbacke iallafall =)

Hatar du personen?: Nej det gör jag inte!



Namn: Elina Lundmark

Har du kramat henne/honom?: Joo många gånger

Har du sett personen full?: hmm måste tänka? haha joo jag tror det (=

Är personen äldre än du?: skulle inte tro det,men möjligt vis en aning längre



Namn: Josefina Karlsson

Är han/hon vacker?: Jo det är hon

Minne av personen?: Då vi for och badade i bureå men simon Lundberg och Oskar Forsman

Har du hennes/hans msn?:  Joo det har jag


Namn: Isabell Burström

Står han/hon nära dig?: Njae men känner varandra (=

Har du kramat personen?: det har jag sääkert

Har du varit förtjust i honom/henne?: hahahahaha nej ? =P



Namn: Sandra Eriksson

This or that:

[ ]Ful | Fin [x]

[x]Glad | Sur [ ]

[x]Flicka | Pojke [ ]

[x]Vän | kärlek [ ] Äckel [ ]

[ ]Tråkig| Rolig [x]



Namn: Hanna Robertsson

This or that:

[X] Ingen kommentar | Snygg []

[X] Flicka | Pojke [ ]

[ ] Gammal | Ung [x]

[x] Svensk | Icke svensk [ ]

[] Underbar |  Elak [ ] Förstående och lyssnar !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för dissen

2008-11-12 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0