9/11

Hej Hej !

ojoj nu har det varit helg och allt och jag har varit jättedålig på att uppdatera.
Men nu är det ju söndag och nya tag blir det tills imorgon då det är måndag.
I helgen har jag faktist inte gjort så mycket bara varit med älsklingen. Äntligen har jag fått upp mina bilder på väggen,kommer lägga in en bild senare så ni får se hur det blev. men nu ska jag snart ta och pallra mig till maxi där jag ska köpa ett farsdags kort till pappa eftersom jag sitter hos älsklingen just nu. Ikväll ska vi bara mysa som vi gjort hela helgen och se the notebook.Det var jättelänge sedan jag såg den så jag ville se om den och det ska vi göra snart.

Igår hade jag match.SATAN,säger jag bara. Det var den bästa matchen vi har spelat någonsin vi var verkligen ett lag.
Och jag fattar inte att vi förlorade med ett poäng,det borde varit vi som vunnit inte dom. Men aja det var bara turmål eftersom det var 3 mot en så vi hade ingen chans. Nåväl vi tar väll igen det dära sedan hoppas jag ?

Förövrigt måste jag säga att jag har ett fruktansvärt risigt hår just nu och det skulle verkligen behöva klippas.
så ifall det finns en ängel där ute som kan klippa skulle jag vara evigt tacksam ifall ni ville klippa mig för tro mig det var ett bra tag sedan jag klippte mig och då menar jag verkligen ett bra tag.

ska lägga upp några bilder på de trosor det stod mellan i fredags då jag var på stan.
Valde som sagt bara ett par men jag tror att det blir ett inköp av de andra med.hoppas ni tycekr de var fina med.men nu ska jag pallara mig iväg älsklingen väntar.ha det så bra pusspuss ! =)

   < Ville ha dom  < men valde dom hära fast i lila.lite vågat men fina.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0