5/11

Hej Hej !

ännu en dag och den liknar såklart alla andra.Okej nu tog jag i,kanske inte som alla andra dagar men det började iallafall med att jag somvanligt vaknade.Det var trögt att stiga upp fast jag hade sovmorgon. Gick tyvärr itne och la mig förrän 4 så var jag trött? joo tack det var bara förnamnet. Fast nu ska jag inte klaga dagen var faktist ganska så slapp,började med min specialidrott som jag konstigtnog längtat så mycket efter. Efter det hade vi bara två lektioner och sen slutade vi. Och äre inte olikt mig eller. men jag saknade faktist min lilla prins allt för mycket så jag lånade en klasskamrats mobil och skickade till min kompis sara och bad henne fråga om han ville äta hos mig. Fick tillbaka ett sms fortare än vad jag trott och jag blev jätteglad då jag såg att det ville han. Stunden varade inte länge med han eftersom att halv 7 skulle han vara på stan på sitt ssu möte. Men den lilla sunden jag fick vara med han betydde så mycket för mig och allt känns så mycket bättre nu då jag fått träffa han och fått hålla om han för några enstaka sekunder.
Men nu ska jag ta och pallra mig iväg det är nämligen så att jag har träning igen om bara 20 min så jag måste skynda mig. Puss Puss ! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0