4/11

Hej Hej !

Nu är det ju den 4 november som alla vet och allt är som det ska.
Det har faktist varit en riktigt bra dag,inte lika hal och kall som igår riktigt skönt att vara ute faktist.
började med att vakna dagen började ganska trögt.Jag ville inte alls upp ur min varma säng.Och trött var jag med.
Men plikten kallar och precis som alla andra måste även jag gå till skolan. Måste bara ta och berätta om att på våran svenska ska vi göra en barnsaga heeelt själva innan vi går ut på APU (prao) och kan ni tänka er vad min saga handlar om ? joo om en kanin som heter Kaj och en Igelkott som heter Ivar. Mer ska jag inte berätta men så är det iallafall.
Efter skolan skyndade jag mig så fort jag kunde in till stan där jag mötte upp min älskade oskar. Var bara en dag sedan vi sågs men saknar han så sjukt mycket så det går inte och beskriva.vi gick på stan ett tag och kollade på olika saker bara för att fördriva tiden en aning. Medans passade jag på att dra ut några kort jag länge pratat om att göra men inte fallit mig in att göra så nu hade jag min chans,och korten blev preeecis som jag velat att dom skulle bli. Men hade helt glömmt bort att oskar hade träning idag så de knappt 2 timmarna jag han vara med han gick väldigt fort och drog mot sitt slut. Så det var bara ge en puss och säga Bye Bye till min älskling. Och nu får jag inte se han förrän på fredag,snyft snyft.
Det längsta jag varit från han på väldigt väldigt länge. Saknar han så sjukt redan så jag vet inte hur jag ska ta mig till,men längtar så mycket tills han ringer mig ikväll. Ska avsluta detta inlägg med att slänga in en bild som jag tog för nån dag sedan. TÄÄNK,så roligt man kan ha med ett par vindruvor ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0