3/11

Hej alla läsare!

Käranån.Det var ett bra tag sedan jag skrev nu känner jag.
Det är ny månad och allt och jag har knappt hunnit med.Nyss var det oktober nu är det november,min månad.
har hänt en hel del,men så mycket att jag inte minns.

nåväl nu är lovet slut och har gått igenom min första skoldag som var idag.
Blev stressigt kom försent.var tänkt att jag skulle med jossan till skolan men eftersom att hon for i förväg än den tiden vi sa så fick jag vänta på henne fram tills jag själv kom försent och fick slut pengar av att ringa henne en massa gånger...

förövrigt har jag inte gjort så mycket idag.Oskars mobil är helt pajjj så jag kan inte nå han på något sett och kan där med inte avra med han på hela veckan,eller iallafall inte förrän fredag. Ja okej ska inte ljuga ska gå på stan med han imorgon men bara ett tag efter det ska jag inte vara med han förrän fredag.så jag komemr sakna han rätt så mycket :(

men nu måste jag ta och pallra mig vidare ska nämligen till emelie jag inte varit med på åratal.
längtar för vi ska nämligen göra kladdkaka och äta glass,muuums säger jag bara.
vi hörs sen pullegryn,ha en bra kväll och glömm inte att kolla på Prison Break som är ikväll 22.00 på 3an.
Puss Puss och sköt om er ! =)

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0