30/11

Hej Hej!

Har inte skrivit någonting under denna helg.
Har haft fullt upp med annat. Igår var det ju nämligen forum:ung,var ni där?
Det var iallafall jag.Det var rätt så kul om jag ska vara ärlig.Först var det gansksa så drygt men efter ett tag så gick det faktist bra då jag vågade öppna upp mig. Jag fick nämligen håret lockat,har aldrig haft det förr konstigt att säga det men så är det. Och sedan blev jag sminkad eftersom jag inte hade något smink på mig,det blev rätt så fint men var bara övan att se mig själv så. Efter det så skulle jag egentligen fixa naglarna med men det blev inte å andra sidan var det inte så viktigt heller så det gjorde inte så mycket. Vi var där ett tag strosade runt sedan for jag med oskars ssu och på max. Det var planerat att jag och oskar skulle ha gjort det själva egentligen men lite sällskap gjorde inget och det var faktist riktigt kul. Jag och oskar tog även kort tillsammans av en fotograf.Jag hoppas verkligen vi får dom snart så jag kan lägga ut dom och visa er.
Då kvällen började närma sig så for Jag,oskar,juan david,olivia,henke,juan manuel,joel,rasmus och sandra och for och bowlade.Det var faktist riktigt kul måste jag säga,dock så sög jag haha men det är en heeelt annan sak. Efter det for jag,oskar,juan och olivia hem och såg Ps, i love you. ska jag vara helt ärligt så var den ganska trög och allmänt tråkig att se,bland dom semsta filmerna jag sett. Sedan la jag och oskar oss för att sova.

Idag har vi storsovit tillsammans sen gick vi upp vid 2 och åt frukost.
Efter det har vi tillbringat hela våran dag till att städa oskars stöööökiga rum och julpyntat.Tro mig det var inte en lätt sak,men det blev ett bra resultat senare. Ni skulle bara se de nu och hur det var innan man kanh knappt tro sina ögon.Jag lovar det såg ut som ett bombnedslag till 1000 ggr. Men nu,äntligen efter 3 veckors tjat så är det ÄNTLIGEN fint rent och nystädat.Hoppas bara han håller det ett tag nu. Nyss åt vi middag,så nu ska vi ta och duscha sedan baka kladdkaka och bara mysa,möjligt vis se film i hans nystädade fina rum. sen äre väll dax för mig att pallra mig hemmåt och sova för jag ska nämligen upp tidigt imorgon för att fara på mitt kära dagis. Men nu ska jag gå puss puss ! =)


Kommentarer
Postat av: sodfia

2008-12-03 @ 18:41:22
Postat av: sofia

jo hejsan gummsan, jo det där med uppdateringen har ju inte varit på topp för vårat internet har inte funkat för att dom skulle byta nån liten sak iallalägenheter här på hemmans gatan och det skulle egenligen ha va gjort i fredags men då hade dom glömt bort våran länga men nu är det fixat iallafall :)

men du i helgen ska jag till min pappi måst dit för jag var inte där i helgen och nästa helg blir det nof att fara till johanna men det är inte rikrigt säkert än så :) men annars så kan jag ringa dig eller skicka sms från mammas mobil;) pusspusspu gummsi

2008-12-03 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0