26/11

Hej Hej!

Har nu inte skrivit på ett bra tag känns det som.
Min dagis dag idag gick väldigt bra,dock var den ganska så lång och trött  var jag med.
Slutade halv 5 idag så det har varit en riktig långdag idag. Ungarna är helt underbara för det mesta,kan bli lite för mycket ibland men det funkar. Småbarnen börjar kalla mig mamma,hihi. såsnart det händer eller har hänt något skriker Milton,adrian,MAMMA! så måste jag springa dit och höra vad som hänt eller trösta dom.Men jag lovar er dom är så söta alla barnen. Det finns en flicka på andra avdelningen det är nått som är så speciellt med henne,jag vet inte vad men nått äre. Inte för att hon är 1år för jag älskar 1åringar men hon är så himmla söt. Det är nått speciellt med henne och inte bra hon men hennes namn jag dog nästan då jag hörde det. ALVA-LI,kan det bli nått sötare? jojojo hon är så söt.
Då jag kom hem ringde jag tränaren och till min förvåning hade jag inte träning kl 9 utan 6 och samling 6 så det blev bara att pallra sig i träningskläderna och fara. Så det blev en sen middag  den blev 8 istället för halv 5 och jag ahde inte ätit något sedan halv 12 bara ett digestivekex och en frukt inte mycket till mat men låt gå..

Från det ena till det andra.
Det är sista dagen idag sen fyller jag år! 16 år faktist (=
Känns inte så speciellt men måste säga att jag längtar faktist eftersom jag längtar tills jag får öppna mina presenter jag får av oskar,hahaha. Känner mig som ett litet barn men så är det. Jag längtar faktist ganska så mycket tills dess! =D
Efter jag slutar på dagiset vilket är 3 ska jag hem och duscha sedan göra mig klar och sen kommer oskar då ska vi fara ut och ätamiddag på tatung sedan ska vi hem till mig äta tårta och bara mysa. Träffade inte han idag så min längtan till han är ganska så stor just nu fast jag träffade han igår men ändå. Jag saknar min gullunge,jätte jätte JÄTTE mycket.
Han ringde mig till min förvåning då jag slutade och berättade att han fått tillbaka sin börs.
Jo såhär var det i lördags eller fredags minns inte.. så skulle vi på hemmakväll och hyra film. Påvägen hem tappade oskar sin mobil och vi var jätteoroliga att vi inte skulle hitta den eftersom det snöade. Så vi tog min cykel och mammas och cyklade tillbaka och letade.Vi letade i ca en halvtimme sne gav vi upp för att fara hem då jag kollade på vägen där polisstationen är då låg det någonting svart så jag gick fram och som TUR var så var det hans mobil hel och fin tur att ingen bil kört över den eftersom den låg max 20cm från bilvägen.Igår tappade klanten(<3) bort sin börs på bussen hem från mig. Han fick gå tillbaka och leta igen.Eftersom han hade ganska personliga saker där i så vare bara tur att han fick tillbaka den. Han hade 360kr i och allt som är personligt. Han fick tillbaka börsen idag som var på wayne's coffee.Eftersom att det låg en trisslått på 100kr i börsen och ett presentkort på jack& jones i börsen och inget av det var taget förutom busskortet och hans 360kr så fattar man ju att det var några fitt tjejer som hade tagit den.visserligen satans klantigt av dom men jag är väldigt glad att älsklingen fick tillbaka sen eftersom att börsen är väldigt speciell för han.Ska inte gå in på detaljer som varför,men så är det bara. är glad för din skull älskling ! 

men nu ska jag gå och vila så jag blir trött och kan sova så jag oskar imorgon.Puss Puss sov gott och hoppas ni får en lika bra dag som jag =) 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0