24/11

Hej Hej!

Det var ett tag sedan jag skrev och så.Men som sagt som min älskade oskar skrev tidigare i ett inlägg har jag varit med han hela helgen och tänkt skriva men aldrig kommit mig för att skriver tyvärr.
Måste smått skynda mig för snart bär det som sagt av till det dära dagiset jag ska praoa på.
Det är sånnahära gånger det dära satans ankare borde fatta att jag ville byta dagis.men eftersom att hon själv inte lyfter arslet från stolen förstår jag väll att hon inte bryr sig om jag måste cykla extra mycket för att komma fram.däremot kan jag sätta mitt liv på att hade det varit HON hade hon gjort vad som helst för att få byta,men det är en annan historia.
Har bara ett ord att säga dig : IDIOT! Kort men prektigt ord och jag älskar det!
nåväl skriver mer då jag kommer hem eftersom jag får en tidig dag slutar 1.skrivere mer sen.
Hoppas jag får lika underbara barn som jag hade sist jag praoade på ett dagis.Det var faktist riktigt riktigt kul.
Men nu måste jag gå.och tack älskling för att du bryr dig så mycket om mig,jag älskar verkligen dig! Puss Puss ! (=

  
Kommentarer
Postat av: sofia

hahaahaha typ världens roligaste bilder;P

btw såg krulltåtten för nån dag sen när jag satt i bilen på parkeringen på maxi;)hihi lika långt hår fortfarande:]

2008-11-24 @ 16:57:34
Postat av: sofia

jag behöver den innan den här måndagen som kommer:P

2008-11-24 @ 19:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0