18/11

Hej Hopp!

Jag la ju in ett inlägg imorse just innan skolan,dock blev det inte så långt.
I morse då jag vaknade vad tror ni då? Joo det snöade,så fruktansvärt gräsligt.
Det snöade i måndags lite lite men nu menar jag inte lite det var riktigt snö så det var ju inte så trevligt att cykla till skolan då det var så halt.. Nåväl skoldagen har väll varit lite som alla andra dagar,jobbiga. Och speciellt då man retar upp sig på EN viss person. Tex,ett ankare(sorry för ordet men så äre)... Nästa vecka ska jag ut på APU.
Och gissa vars jag ska vara? jo på ett dagis på Erikslid och själv bor jag på anderstorp. Det är förjävligt orättvist då vissa får byta mellan varandra och vissa får på våra områden och jag måste cykla runt hela stan för att komma till min APU.
Bad om att få byta med en tjej i min parallel klass,och för henne gick det bra så vad är erat problem? JO,hon ser ingen anledning att jag ska få byta.Men tänk er själva börjar mellan 7-8 och ska cykla från anderstorp till erikslid det betyder att jag måste stiga upp 6 halv 6 för att hinna,jippi.NOT!! själv sitter hon där med arslet i sin kontirsstol och inte ens går ut om dagarna. Det är inte så jävla roligt att cykla i kanske 5 minusgrader till erikslid då jag vet att jag har chansen att byta till ett närmare ställe då till och med tjejen jag vill byta med tycker det är ok. hon hade lika nära till båda dagisarna medans jag hade längra.och för ankaret spelade det ingen roll men det gör det faktist för mig jag ska vara på ett dagis först och främst i 3 veckor sen ska jag cykla dit upp varje jävla morgon.tjejen hade tillgång till bil varje dag det har inte jag och jag får inte ens byta.orättvist? det tycker jag iallafall... Jag hoppas för min gud att hon byter för en sak är jäääävligt säket att jag kommer bli jäävligt förbannad ifall jag får den dära skiten! För henne spelar det ingen roll hon sitter ju bara där som en bänknötare på sin stol och gör inget medans jag måste röra på mig i 3 veckor och att jobba på dagis sliter faktist på en. åååh blir så sur!!!!!

nåväl efter skolan var jag med älsklingen.Vi gick ut och gick med hunden och så en lite promenad.
Dock mår inte älsklingen så bra så vi la oss och mysa med vaniljte och varma mackor.
Hoppas han mår bättre tills imorgon.men nu måste jag tyvärr ta och gå.skriver mer imorgon och berättar vilket besked jag får av ankaret. Natti natti och puss på er ! (=


Kommentarer
Postat av: sofia

du du skulle vara jätte gullig om du hade kvar din gamla novell som du skrev i nian, fast du är ju redan gullig men endå:] för du vet ju som att jag suger på skriva noveller får typ ig- på dom och du får typ mvg+. så då är du ännu gulligare om jag kunde få låna den av dig lite gran iaf;) hehe

2008-11-20 @ 09:08:28
URL: http://sofiavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0