13/11

Hej Hej mina kära bloggvänner !

Sitter just nu på min datalektion.Kul,njaaae skulle inte tro det.
Fattar inte vitsen med att sitta här och göra en massa uppgifter man inte har en användning över,och vad har det med barn och fritid att göra egentligen? men men låt gå nu sitter jag här iallafall och slutar om ca 20 min.
är sjukt trött har dock bara sovit 2 timmar i natt,fråga mig inte varför men så lite blev det. Måste faktist säga att jag är ovanligt pigg för att ha sovit så lite och gått i skolan en hel dag. Så det blir att koppla av och ta det lungt med älsklingen ikväll. förhoppningsvis gör vi nått som bakar eller nått annat annars blir det nog bara mysa mysa hela kvällen. Sen är det nog bäst för mig att ta och göra lite läxa senare ikväll. min saga ska nämligen vara klar snart,inom nästa vecka låter kanske länge men tro mig jag är sån som alltid har sakerna försenade + att jag ska hinna rita så det är bäst att jag gör bort det nu.

Ville bara ta och berätta att på engelskan skrev jag en saga liten och kort vi fick välja själv och den skulle vara minst en sida. Min saga blev lite konstig men skitsamma den gick hem. Den handlade om  sin första kärlek..
så jag skrev om en flicka som hette angel hon 13 år och berättar om då hon var 3-4 och blev kär.
Det började med att på hennes grannkvarter bodde det en katt som hette Puffy och som hon lekte med dag in och dag ut från morgon till kväll.De gick ut och gick och hon gav han kattgodis. Hon älskade att leka med han så dagen efter kom hon fram till sin mamma och sa att hon skulle gifta sig med katten. En dag då hon gick till grannkvarteret var inte paffy där.hon gick dit dag efter dag för att leka med puffy så kom hon till sin mamma och grät och sa att han inte var där.då sa hennes mamma att han var död.så grät hon en massa och sedan berättar hon att hennes första kärlek dog,men nu har hon en ny katt som heter mr bean.hihi   =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0