min helg

min helg har varit en helt underbar helg :)!

fredag:
i fredags var jag med malin eriksson,det var riktigt kul.
har aldrig varit med henne själv vi går bara i samma innebandy lag,men hon är alltid glad och lika snäll varje gång.
vi brukar prata med varandra ganska mycket och har alltid lyssnat på varandra. vi pratade lite gammla minnen vilket var riktigt kul för då vi tänker efter på den tiden jag var tillsammans med hennes storebror hade vi ganska roligt och skrattade åt de dära små sjuka sakerna vi gjorde och sa, haha:$.   ( minnen)

Lördag:
i går var jag med några i min klass ( linda,rebecca,sara,jennie) vi var först på vårmässan och gick runt där och hade allmänt kul tillsammans. efter det for vi hem och åt och senare på kvällen var vi med varandra igen.
vi for först till frasses och chillade dära ett tag. sara,jennie och linda drack milkshake medans jag åt en liten hamburgare och sen 4 lökringar som jag köpte till linda. efter det kom jennie på den underbara idéen att vi skulle ut och köra lite moppe och skjuta papper på de andra som körde moppe med ett sugrör jag hade. så vi for ut och gjorde det, dock hittade vi inga bra offer så det blev inte så mycket av det :(   

söndag:
idag har jag inte hunnit göra så mycket.
var på vårmässan en gång till,det var inte lika kul idag som det var igår tyvärr.
träffade dock min förra kille,vilket jag tycker var åt helvete eftersom jag hatar han efter allt han gjort.
inte nog med det jag och jennie fick soppatorsk då vi skulle åka moppe dit och fick stå och vänta i 45 min på hennes pappa som skulle komma med bensin,otur måste jag säga. Efter det har jag bara varit hemma och städat sedan suttit här vid min kära dator :) ska snart fara till emelie och vara med jesper och kanske richard.
sen vad vi hittar på det får vi se då men nu ska jag iallafall ta och dra mig iväg så jesper slipper vänta på mig i 45 min som han gjorde förra gången med richard haha :$
skriver mer ikväll kanske pusspuss ♥
Kommentarer
Postat av: diana o tara

låter härligt ;)

2008-05-11 @ 17:47:36
URL: http://malkysoltani.blogg.se
Postat av: A

Sluta ragga på jesper..

2008-05-12 @ 08:45:45
Postat av: Anonym

Sluta ragga på jesper din jävel

2008-05-13 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0