en vanlig dag

min dag idag har väll varit precis som alla andra dagar.
har först varit på skolan,vi ska ha roliga kortet imorgon för alla 9:or så vi har bestämmt vad vi ska ha.
fick veta det i måndags så våran idée kanske inte var den bästa men den duger :)
hade helst velat att vi skulle vara pinup girls eller hippie eller kanske utklädda som filmstjärnor tex
Titanic,Pretty woman,Dirty Dancing,mr and mrs Smith osv. men ingen i min klass var så speciellt peppade på det så det blev dock inte det. vet inte riktigt vad jag ska kalla vårat tema vi ska ha men vi ska iallafall ha lite 80tals aktigt iallafall. vi ska iallafall ha omatchande kläder,tjejerna ska ha röda läppar och stort toperat hår sen fyra killar i klassen ska stå utan tröja sen ska vi skriva på deras magar LOVE. till bakgrund ska vi också ha ballonger, röda hjärtan och sen ska vi pussa på varandra :] jag hoppas det blir bra även om det inte var så genomtänkt,men vi är ändå den bästa klassen enligt mig :)



ja det var ju lite om min dag det,inte nog med det. jag saknar riktigt mycket till sommaren med.
det har inte varit så bra väder de senaste dagarna så jag hoppas verkligen att solen börjar titta fram snart så man kan gå i lite lättare kläder utan att slippa frysa. själv längtar jag verkligen tills jag kan börja använda min efterlängtade klänning jag köpte i thailand. gillar den jätte mycket så jag hoppas hoppas hoppas verkligen att sommaren kommer snart. sommaren komsi komsi nu nu nu ! <3

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0