en underbar torsdag,

idag har jag varit på skolan,det var ganska kul vi har ju tema vecka så vi håller på och gör olika saker.
vårat tema är typ efter skolan då vårat "liv" börjar, idag skulle vi göra reklam om våran egen butik.
igentligen har jag en skobutik men oskar var sjuk och susanne skulle bort så jag skulle vara själv då och det ville inte jag så jag hoppade över till en annan grupp och var där istället.
efter skolan for jag hem och åt sedan städade lite eftersom victor skulle komma till mig ikväll.
och städa behövdes verkligen för det såg rent ut som ett bombnedslag haha .
vi var hos mig ett tag sedan skulle vill till atorpsskolan,victors lilla syster hade dansuppvicning idag och jag ville så gärna se eftersom att sandra i min klass har henne i sin grupp. efter många och men fick jag med mig han och han ska bara veta hur glad jag blev att han ställde upp för mig ikväll. efter det for vi en sväng på coop för victor ville köpa nått där så vi for det. det blev riktigt kallt tycker jag att vara ute och gå så vi for hem till mig la oss i min säng och såg film. det var riktigt mysigt måste jag säga,min kväll kunde inte bli bättre tror jag puss min älskling och ha en trevlig resa sandra ! <3

  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0