världens bästa vän !

har skrivit mycket om mina vänner och hur mycket dem betyder för mig,ändå tar det inte slut nu.
ska ta och berätta vad jag och victor lindstöm gjorde igår,riktigt roligt måste jag säga !

igår ville victor att jag skulle följa han på coop så jag gjorde det,så vi får dig och var dära ett tag.
sen for vi hem och satt oss vid datorn där vi sedan hedde på webben för varandra och mick.
kan fortfarande inte sluta skratta åt alla våra gremager vi gjorde för varandra,hahha såå kul.
var även med han ikväll oxå ganska så länge han kom till mig kl 6 så for han just precis NU.
var igentligen tänkt att vi skulle vara med flera men så blev det tydligen inte så vi fick roa oss själva :)
vi satt vid datorn ett tag och han skrev till alla möjliga människor på min online lista.sen såg vi på film heartbreake hotel det är absolut min favorit film kan inte sluta skratta åt dem,även om jag sett den 300 ggr :] efter det så gjorde vi inte så mycket förutom att pratat och skrattat åt lite olika saker,vi hade vattenkrig oxå med min kära vattenspruta (A) dock slutade det med att jag hade ett hav runt golvet och fulla sängen hahaha,men jag fick min hämd victor blev riält blöööt ;) nu så har jag inte så mycket att berätta,lät ganska tråkigt om man läser vad vi gjort men det var det inte jag hade iallafall jätteroligt :D
men nu har ungen tänkt att jag ska följa till hans pappa i helgen och åka skoter med han :O
jag undrar just hur det ska gå efterom han kör som en GALNING och han har tänkt att vi bara ska hoppa "lite" med skotern, inte mycket :Ssäger han ja.. kan lova er,det läääär bli min dööd hahah ! nu måste jag sluta skriva ska natti natta,men jag ska ändå slänga in lite bilder på oss trots allt :) !

     

victor lindström du är bara för bra vännen ! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

hihihi sötnos du är fansnygg på sista bilden allstÅ:D

2008-03-16 @ 20:39:31
URL: http://hheee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0