PÅSKLOOOV !!!

yeeesss,idag fick jag påsklov känns riktigt bra faktist :)
på lunchen så for jag och åt på tatung med diana,riktigt gött men det blev stressigt måste jag säga.
fick lunch 25 i 12 och skulle vara tillkaba på skolan kl kvart över 12,snacka om att snabbäta.
jag hann oxå vara med älsklingen ett tag innan han var tvungen att fara hem för att dem skulle till kiruna :(
något jag inte precis gillar eftersom jag oxå ska vara borta hela lovet,så vi kommer knappt kunna höras av.
men och andra sidan den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge,då får jag väll istället en bamsekram då vi båda kommit hem något jag längtar ganska mycket till just nu :]
jaah som sakt själv ska man då upp till arjeplog på lovet och vara dära med lilla farmor. ska jag vara ärlig längtar jag ganska så mycket dit.behöver komma ifrån allting ett tag och sova ut,ladda upp med nya krafter och tag.och det finns inget bättre ställe än att vila upp sig hos min älskade farmor :) vi har planerat precis vad vi ska göra på lovet,vi ska skämma bort oss :] blir alltid så bortskämmd då jag är hos henne,för nästan allt jag vill ha. fast det är inte därför jag far dit,det är för att oftast så får jag vila upp mig för henne och hon finns alltid där för mig + att jag såklart får vara med världens bästa farmor !
jaah så nu vet ni lite vars jag tar vägen hela lovet :) fast då far jag ju nu på lördag och kommer hem nästa lördag.
hoppas ni får ett härligt lov,och får vila upp er som jag kommer göra.mer än så hade jag inte att berätta just nu ! :)


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0