Goodbye,skelleteå !

klockan börjar vara lite mycket just nu,ska upp kl 8 imorrn för att hinna med bussen till arjeplog som går kl 10.
känns skönt att få komma bort från allt ett litet tag och ta tag på nytt när jag kommer tillbaxa hem igen.
men jag kommer ju ändå sakna en del här hemma,mina vänner och min älskling som är på ett helt annat håll just nu.
men jag tror faktist för mitt egter bästa att jag behöver det hära.och jag kommer ju allitd tillbaka sedan hem igen :D
jaah nu ska jag väll ta och avrunda lite granna så jag kan hopp i säng..

måste bara få ta och berätta att jag var på valpträffa idag men min hund Diesel och hans syskon.riktigt kul måste jag säga dem var rätt lika varandra,små som stora förändras också hundar och vissa var speciellare än andra!

image143

Då ses vi nästa lördag då,har gratis sms så ni kan ju smsa om ni vill ! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0