Det börjar bli vår,vår och åter vååår :D !

min dag idag har varit riktigt bra måste jag säga :)
nackdelen var att jag kanske vaknade lite tidigt men det gjorde inte så mycket.
det var strålande väder ute så jag tänkte nä nu fan tar jag och väcker diana så ska hon gå ut och gå med mig eftersom det är så fint väder och båda behöver röra på sig :)
vi for ut och gick ca kl 1 och for och gick en låång bit tog 2 timmar för oss att gå den haha men vi stannade och "solade" ett tag på vägen med . sen på kvällen for jag ett tag till älsklingen och var barnvakt till hans småbröder,dock är elias den sämsta barnvakten jag veet hahaha ;) skulle aldrig sätta min lilla oliver i elias händer då vet man aldrig vad som skulle hända :] jaah min dag har varit riktigt braa måste jag säga och det känns verkligen på vädret och doften ute att våren börja komma,fyyfaaan så sköönt längtar verkligen diit :]

  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0