Dagens :

har sett att det är ganska många som gjort såhära,
så jag tänkte att jag oxå kunde testa :)


Dagens vill ha : jag vill ha en tröja från veromoda för 399 nått..

Dagens mående: mår väll rätt bra

Dagens klädsel: mjukisar med pappas tröja :]

Dagens borde : borde sova nu för jag är extremt trött

Dagens smink : inget alls,kör mitt real !

Dagens frisyr : utsläppt

Dagens låt : Natasha Bedingfield - Put your arms around me

Dagens planer : Elias men blev inte så det blev grannen istället

Dagens längtan : SoMmAreN !

Dagens saknad : Elias Sandberg & en som aldrig kommer tillbax som förr,min mamma !

Dagens fundering : Varför händer saker,som inte borde hända ?

Dagens dummaste : ......

Dagens tråkigaste : .......

Dagens misslyckande : missade öppetmål :]

Dagens drog : MUSIK !!

Dagens godis : äter inte godis så ofta

Dagens köp : pizza med laget

Dagens humör : det funkar väll,så länge jag kan skratta åt saker :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0