att göra någon annan glad

jag mår så bra just nu,vet inte varför men jag är glad och mår allmänt bra just nu.
det är nog för att det är så bra väder just nu,eller nästan iallafall.Det är sol ute slaskigt men ändå, huvudsaken det är sol då blir jag på bra humör iallafall + att det är varmt känns verkligen att våren är påväg,det hoppas jag då iallafall vill inte ha mer kyla och snö vill att det ska bli vår så träden kan börja blomma och fåglarna börja kvittra på träden,att bara känna den dära vårdoften längtar jag till. iallafall idag så var vi som är med i skolkören och sjöng på brogården(ett boende för gammla) det var riktigt kul tycker jag ! :) man såg verkligen hur glada dem blev och vissa sjöng till och med me. då jag så alla de dära gammla glada människor na så insåg jag att dem måste ändå ha kul fast dem är gammla,då jag blir stor vill jag oxå bo sådära som dem bor. då vi sjöng för kärlekens skull började en gubbe som jag stod just brevid att börja gråta,var svårt att se det och jag var tvungen att anstänga mig för att hålla tillbaka tårarna.då jag kollade mig omkring såg jag ett par som höll varandra i handen och verkade ändå lyckliga och full av kärlek till varandra även om dem var gammla,sa till en kompis det dära kallas tills döden skiljer oss åt riktigt sött att se måste jag säga. jag förstod det nästan inte själv men då man stod dära så vart jag verkligen glad inom mig att se andra bli glad för att man sjunger,att göra en annan glad.det kanske i hjälper dem föralltid men just för stunden kan det hjälpa,att få dem att glömma saker och minnas saker.
Hinner inte skriva så mycket mer för nu ska jag fara på träning.men nu vet ni hur min dag såg ut iallafall.
tror inte dagen kunde bli bättre inte som det ser ut nu,fick träffa min älskling på skolan och fick göra andra glada.
om det alltid kunde vara så,det hade ju varit bäst. men nu måste jag verkligen gå PussPuss :) <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0