FESTIVALEN!!!

hejsan hoppsan,har inte skrivit på ett bra tag nu.
har inte riktigt haft tid,men nu har jag iallafall det :)

under de senaste dagarna har jag inte gjort så mycket bara jobbat och jobbat.
igår var sista dagen jag jobbade på äventyrsskolan känns lite trist eftersom att det inte varit så fint väder och man vill ju umgås med barnen. Nästa vecka ska jag jobba på falkträskbadet och stå där i kiosken,jiiipppiiii (not)

för övrigt är det skellefteåfestivalen nu =)
har varit dära alla dagar och åkt och så var jag inne på området igår med linda,rebecca,susanne och mimmi i min förra klass men jag säger min klass iallafall för att de är de enligt mig. iallafall jag hade en rätt kul ikväll igår,förutom att jag fick jävulst ont i fötterna för jag gick med pumps hela kvällen nästan innan jag bytte. annars åkte jag lite karuseller och bara var med vänner och kollade runt lyssnade på musik och sedan då allt var slut så for jag och sovde hos diana.
där gjorde vi inte så jättemycket fick lite mat och så sen fick jag och la mig var helt knäckt.

nu ska jag iallafall ta och dra mig ut eftersom det är sol för första gången på 2 veckor typ.
ska ner till stan och vara där igen och sen får vi se vad som händer ikväll men förmodligen festivalen igen!

puss puss kanske skriver lite till ikväll ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0