Det roliga tar slut,

Nu tar de roliga åren slut och det känns verkligen inte bra på något sätt.
Kom hem från burvik idag har varit där från igår tills idag,vilket nu betyder att det var min sista dag men klassen.
Vi hade inte det bästa vädret precis,det regnade hela tiden men vi försökte göra det bästa av saken.
vi bastade,badade,körde lekar och pratade till klockan blev rätt sent ändå.
Det var lite bättre väder idag än vad det var igår så vi for ut och paddalde ett tag innan vi gick in till matsalen och åt lunch.
Då ma tänker efter och tänker på hur kul vi har haft tillsammans kommer jag sakna min klass något så oerhört mycket.
Tyvärr tog det allt för lång tid för oss att bli så tajta som vi blivit och nu är det nästan försent för nu tar det slut.
Jag undrar just hur mycket jag kommer gråta imorgon,jag kommer förmodligen inte kunna hålla tårarna tillbaka.
Men ni ska iallafall veta att jag älskar er,och det känns som en bit av mig kommer falla bort då ni förvinner för ni har varit hur underbara som helst och varit min livsglädje de här 3 åren. kommer sakna er 9c !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0